Abonnement opzeggen

Abonnement opzeggen

Wij vinden het jammer dat je jouw abonnement wilt beëindigen. Uiteraard gaan we dit regelen. Hieronder in de veelgestelde vragen lees je wat je moet doen om je abonnement op te zeggen.

Direct contact met Tijdschrift.nl

Telefonisch contact

Direct contact met één van onze medewerkers?

Bellen met Tijdschrift.nl
Bel 088 - 550 02 18
Bereikbaar van 09.00 - 18.00 uur

Veelgestelde vragen

1

Altijd opzeggen is eenvoudig. Maar hoe werkt het precies?

Tijdschrift.nl min icoon
Tijdschrift.nl plus icoon

Opzeggen kan eenvoudig. Log in op je Sanoma Account en ga vervolgens naar mijn Tijdschrift.nl. De opzegtermijn is maandelijks. Na je opzegging ontvang je binnen 2 tot 3 werkdagen een bevestiging per email van de opzegging. De levering van nieuwe edities wordt stopgezet als de datum van opzegging is bereikt. Jouw digitale edities blijven voor jou beschikbaar als je deze hebt gedownload voor de opzegdatum.

2

Wat is mijn opzegtermijn en op welke datum stopt mijn abonnement?

Tijdschrift.nl min icoon
Tijdschrift.nl plus icoon

Je kunt je abonnement per elke betaalde periode (een maand) opzeggen. Het is belangrijk dat je minimaal een maand voor de start van een nieuwe betaalde termijn opzegt. Na afloop van de huidige betaalde periode stopt het abonnement en wordt het abonnementsbedrag niet meer geïncasseerd.

3

Kan ik mijn tijdschriften blijven lezen na opzegging van mijn abonnement?

Tijdschrift.nl min icoon
Tijdschrift.nl plus icoon

De levering van nieuwe edities wordt stopgezet als de datum van opzegging is bereikt. Jouw digitale edities blijven voor jou beschikbaar om te lezen als je deze hebt gedownload voor de opzegdatum. Let op: om te lezen moet je ingelogd zijn binnen de app.