Betaling abonnement

Betaling abonnement

Je kan je abonnement op verschillende manieren betalen. Is er iets misgegaan met je betaling of heb je een vraag over een rekening? Neem dan contact met ons op.

Telefonisch contact

Bel
Bereikbaar van 09.00 - 21.00 uur

Veelgestelde vragen

1

Hoe kan ik mijn abonnement betalen?

U kunt uw abonnement op verschillende manieren betalen. U kunt betalen via iDEAL, Creditcard of Automatische Incasso. U kunt zelf uw voorkeur bepalen. Mocht u vragen hebben over de betaling of is er iets misgegaan, neem dan contact op met ons op.

 

 

2

Ik wil mijn betaalwijze aanpassen naar automatische incasso, hoe doe ik dat?

Neem telefonisch contact op met de klantenservice en geef je wijzigingen door.

3

Ik wil mijn betaalwijze aanpassen naar acceptgiro, hoe doe ik dat?

Neem telefonisch contact op met onze klantenservice en geef je wijzigingen aan ons door.

4

Ik wil mijn betaalfrequentie wijzigen, hoe doe ik dat?

Neem telefonisch contact op met onze klantenservice en geef je wijzigingen aan ons door.

5

Ik wil graag betalen via internetbankieren, kan dat?

Ja, dat is geen probleem. Vermeld wel altijd het betalingskenmerk, anders kunnen wij je betaling niet registeren.