Producten

Producten

Heb je een vraag over een besteld product, is je product beschadigd, of heb je het niet ontvangen? Hier lees je wat je kunt doen.

Langere levertijd pakket

Door vertragingen bij PostNL kan het zijn dat uw pakket langer onderweg is dan verwacht. Via Track&Trace kunt u de status van uw pakket volgen. Onze excuses voor het ongemak.

Telefonisch contact

Bel
Bereikbaar van 09.00 - 21.00 uur

Veelgestelde vragen

1

Wanneer ontvang ik mijn product(en)?

Je ontvangt je product(en) over het algemeen binnen 2 weken na betaling, tenzij dit anders staat aangegeven.

2

Mijn product is beschadigd, wat moet ik doen?

Dit vinden we heel vervelend! Neem contact op met onze klantenservice zodat wij dit voor jou kunnen oplossen.

3

Ik heb mijn artikel nog niet ontvangen, wat moet ik doen?

Is de geschatte levertijd van 2 weken verstreken? Neem contact met ons op en we zoeken het voor je uit.

4

Hoe kan ik een product bestellen?

Ga naar de webshop op de site van je magazine. Daar kun je je product bestellen.